Bestellen

Onze diepvriesproducten worden niet thuis bezorgd. Wel is het mogelijk diepvriesproducten online te bestellen en bij het afronden van de bestelling te kiezen voor 'afhalen in de winkel'. Zo kunnen wij de bestelling in behandeling nemen en kun je (op afspraak) de producten ophalen op het moment dat het jou schikt.

Bestellen op de website van Via Natura gaat als volgt:
 
Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje plaatsen
Zoek de artikelen die je wilt kopen. Klik op 'In winkelwagentje'. Zo plaats je het desbetreffende artikel in je winkelwagentje.
Klik op 'Ga verder naar bestellen'. 
Wil je verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in je winkelwagentje liggen.
Log in op je account. Als je nog geen account hebt, dan moet je deze eerst activeren.
 
Stap 2: Bestelling controleren
Geef aan waar wij je bestelling moeten bezorgen. Het bezorgadres staat standaard op het adres van je account. Je kunt een alternatief bezorgadres ingeven of je kunt je bestelling afhalen in onze winkel te Beekbergen. Is alles naar wens? Klik dan op 'Naar betalen'.
 
Stap 3: Betalen en afronden
Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met ideal of PayPal, met Via Natura cadeaubonnen, via vooruitbetaling of in de winkel.
Klik vervolgens op 'Bestelling plaatsen' om je bestelling af te ronden. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling. We houden je maar al te graag 'online' op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling.....
 
Je bestelling... je ontvangt...
... is correct afgehandeld ... de orderbevestiging per e-mail
... is ingepakt in ons magazijn .. de inpakbevestiging per e-mail
... heeft ons magazijn verlaten ... de verzendbevestiging per e-mail


Nadat je bestelling ons magazijn verlaten heeft, kun je jouw pakket volgen via je Via Natura-inlog of met de pakketcode op de website van PostNL . Je vindt deze code in de verzendbevestiging. 
Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet online volgen. 

Informatie over verzending en bezorging vind je op de pagina Verzending en bezorging. Informatie over ruilen en retour sturen vind je hieronder.

Account aanmaken
Een Via Natura account aanmaken is wel zo handig. Je profiteer zo van aardig wat voordelen:

>  niet langer meer bij elke bestelling je gegevens invullen;
>  altijd een overzicht van je openstaande orders;
>  pas je contact- en verzendgegevens zelf aan.
>  je spaart mee met het Bonuspunten systeem

 Je bent slechts twee muisklikken verwijderd van je persoonlijke Via Natura-account.

1. Klik op de tekst 'aanmelden' rechts bovenaan de pagina.
2. Vul je e-mailadres, (je zelf te verzinnen) wachtwoord en je contactgegevens in.
3. Klik op de knop 'verzenden' en je bent klaar.

Je kunt je accountgegevens te allen tijde wijzigen. Meer informatie over de privacy en veiligheid van je gegevens vind je hier.

Wachtwoord vergeten?
Ben je je Via Natura-wachtwoord vergeten? Geen probleem. Zolang je je e-mailadres nog weet, komt alles goed. Klik simpelweg op de tekst 'inloggen' rechts bovenaan de pagina. Klik op de tekst 'wachtwoord vergeten?'. Vul je e-mailadres in en klik op 'verzenden'. Wij sturen jou vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Veilig betalen
Niemand mag een dief van jouw portemonnee zijn. Daarom maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Dan krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Via SSL worden je transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het "groene slotje" in je browser.

Zoek je een artikel?
Wij streven er naar een ruim assortiment te kunnen bieden dat past binnen onze doelstelling. Op onze site staat bovenin de balk 'Zoeken'. Hier kun je een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment. 
Ook kun je via het menu op zoek gaan naar je artikelen. In de linkerkolom van onze productpagina's vind je specifieke categorieën. Zo kun je per categorie zelf zoeken naar je product. 
Sommige artikelen hebben wij wel in ons assortiment, maar zijn (tijdelijk) niet leverbaar. Je kunt ons dan ook altijd contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch, maar het heeft onze voorkeur als je dit via deze website doet. Alternatief is dan nog om je bestelling via de mail door te geven.
 


RETOUR OF RUILEN
 
Toch niet tevreden over of blij met je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. Wat kan je van ons verwachten:

> 14 dagen bedenktermijn op al onze producten;
Gratis je pakketje retour sturen als een product niet voldoet aan de verwachtingen;
Bij retour: je geld binnen vijf werkdagen terug;
> Er zijn wel een paar uitzonderingen (zie hieronder).

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je het product terugsturen binnen veertien dagen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijg je zo snel mogelijk je geld of een correct functionerend product terug.

1. Is een product toch niet wat je zoekt? Dat is jammer. Check dan of het product onder onze 'uitzonderingen' valt. Zo niet, neem dan eerst contact met ons op. Wij zullen voor een correcte afhandeling zorgen.
Producten die retour komen moeten goed ingepakt/verpakt vestuurd worden zodat deze geen schade oplopen tijdens de retourzending.  Je ontvangt dan het aankoopbedrag van de retour ontvangen producten retour binnen vijf werkdagen. Valt het product onder onze 'uitzonderingen', dan nemen wij het artikel niet retour. Toch denken we graag mee en we vragen je dan ook om contact met ons op te nemen.
2. Is een product stuk of komt het product in werkelijkheid niet overeen met de productafbeelding(en) op de website, dan zorgen we voor een oplossing. Neem dan ook contact met ons op.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet (kosteloos) kunt terugsturen:

> verbruiksartikelen, zoals houdbare vleesworsten en reinigingsvloeistof, waarvan de verpakking is geopend;
> artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden;
> artikelen die specifiek aandacht vragen in verband met het kiezen van de juiste maat in combinatie met gratis retour sturen;
ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen.

Neem contact met ons op als je twijfelt of jouw product terug mag. Wij zoeken graag naar een passende oplossing. Bij het kiezen van de juiste maat (van bijvoorbeeld tuigen of badjassen) adviseren wij graag. Ook telefonisch.

Productafbeelding wijkt af van ontvangen product
​Wij zullen altijd duidelijke foto's van de producten gebruiken op de website. Toch kan het zijn dat een afbeelding op het scherm afwijkt van hetgeen je in je handen hebt. Vooral bij de natuurlijke snacks kan het zijn dat de foto soms van het werkelijke product afwijkt. Je moet dan denken aan kleurverschil of bijvoorbeeld bij runderoren is het ene oor groter dan het andere. Ook de hertengeweien hebben allemaal een andere vorm. Dit is het teken dat je te maken hebt met een natuurproduct!
 Eventuele bijzonderheden zullen bij het product vermeld worden. Heb je speciale wensen dan helpen wij je graag. 

Lees hier meer over persoonlijke ervaringen van onze klanten.

Via Natura, Gespecialiseerd in hond en kat
Dorpstraat 40
7361 AV  Beekbergen 
055 - 843 0743
info@via-natura.nl
Facebook: Via Natura

Nieuwsbrief

Gratis onze nieuwsbrief ontvangen? Meld je dan aan: Aanmelden

Navigatie